wtorek, 4 lutego 2014

Blog roku 2013- dosięgnąć marzenia :)

Kilka tygodni temu Choochli stuknął roczek. Wiele się przez ten czas działo. Przez pierwsze 3-4 miesiące blog raczkował, odwiedziło go w sumie ok 1500 osób a dzisiaj mniej więcej tyle samo wyświetleń odnotowuję w ciągu jednego dnia. To wszystko dzięki Wam! :).
Nie spodziewałam się, że tyle osób będzie tu zaglądać i gotować ze mną. Dostaję mnóstwo ciekawych komentarzy i co najbardziej mnie cieszy są one wszystkie pozytywne! W pierwszych dniach blogowania dostałam list od kolegi ze zdjęciem mojego dania w jego własnym wykonaniu opatrzone notką, że był królem w swoim domu przez tydzień po przygotowaniu mojego kurczaka w sosie słodko-kwaśnym, ja też dzięki takiemu pozytywnemu feedbackowi poczułam się wtedy królową :). Cały czas dostaje od Was wspaniałe listy i komentarze i właśnie one są dla mnie największą nagrodą i napędzają do wymyślania kolejnych dań, jak i testowania tych, które już ktoś wymyślił. Niektóre z dań powstały dzięki Wam, dzięki temu że dostaje dużo informacji zwrotnych dotyczących waszych doświadczeń kulinarnych. Ogromnie mnie cieszy, że komuś smakowało moje danie i to jest chyba największa nagroda za prowadzenie tego bloga.

Już w zeszłym roku zachęcano mnie do udziału w konkursach na blog roku, ale dopiero teraz dojrzałam do tego, aby faktycznie umieścić swój blog na liście pretendujących do tego tytułu. No i stało się. Zarejestrowałam bloga w Konkursie Blog Roku 2013 i z niedowierzaniem obserwowałam jak jego notowania rosły. Jeszcze wczoraj był w pierwszej 10-tce, która przejdzie do kolejnego etapu , w którym już tylko jury będzie decydować o wygranej. Dzisiaj znowu spadł na 14 miejsce i do czwartku będę potrzebowała baaardzo dużo głosów, aby odzyskać tą pozycję. 

.  

Jeśli podoba Ci się moja działalność zagłosuj na mojego bloga wysyłając sms o treści C00074 na numer 7122. Dziękuję :*


Uwaga! : Kochani DOCHÓD Z SMS jest przeznaczony na szczytny cel, zatem nawet jeśli nie uda mi się zająć pierwszego miejsca i tak będę czuła się wygraną, że dużo osób dzięki mojemu blogowi przekazała złotóweczki na hospicjum dla dzieci osieroconych. Dzięki!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...