piątek, 22 lutego 2013

Jogurt z bakaliami i płatkami kukurydzianymi

Nie chce mi się dzisiaj gotować. Mam lenia, ale chociaż zamieszam. Mieszacie ze mną ?? 
Słodkie i zdrowe drugie śniadanie idealne na taka marną pogodę. Wcale się nie dziwię, że w krajach o mniejszym nasłonecznieniu obserwuje się wyższy wskaźnik występowania depresji u ludzi. Nie jest ze mną, aż tak źle ale niestety działam na baterie słoneczne.  Czekam z utęsknieniem na słoneczne ciepłe dni, a tymczasem poratuje się śniadaniem pełnym słońca. 

Jogurt z bakaliami i płatkami kukurydzianymi 
(1 porcja)
  • 4 łyżki jogurtu
  • dowolna ilość dużych rodzynek
  • dowolna ilość małych rodzynek
  • dowolna ilość orzechów laskowych
  • dowolna ilość suszonej żurawiny
  • dowolna ilość owoców kandyzowanych
  • dowolna ilość płatków migdałów
  • 2 łyżki płatków kukurydzianych
  • miseczka o dowolnej wielkości :)


Zmieściło się do miseczki ? :) Super, to znaczy że dobrze przygotowaliście to danie ;-). Mam nadzieje , że poczujecie trochę słońca tak jak ja :))), już mam banana na twarzy :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...